Private post!

Powitanie klienta

Opublikowany: 2025-02-17 22:51
Ostatnia aktualizacja: 2025-02-17 22:51
ilość odwiedzin posta: 10
edytuj post

Skrypt rozmowy z klientem
1. Powitanie
Dzień dobry, z tej strony opiekun sprawy Ewelina Sztyber W czym mogę pomóc?
2. Pobranie danych klienta
Czy mogę prosić o numer telefonu lub adres e-mail w celu odnalezienia Państwa zgłoszenia w systemie? – jeżeli klient jest naszym klientem. Jeżeli dzwoni dłużnik należy pobrać informacje kto jest wierzycielem i wyszukać wierzyciela.
➡️ Jeśli klient podaje numer telefonu lub e-mail, wyszukujemy go w systemie CRM.
3. Weryfikacja klienta
Aby potwierdzić tożsamość, proszę podać:
  • Imię i nazwisko
  • Adres zamieszkania
  • Numer PESEL (jeśli klient jest osobą prywatną)
  • Numer NIP (jeśli klient reprezentuje firmę)\
  • Jeżeli firma to nazwa firmy
➡️ Jeśli dane się zgadzają, przechodzimy do kolejnego kroku.
4. Rozpoznanie problemu
Dziękuję za weryfikację. W czym mogę pomóc?
➡️ Klient opisuje problem → pracownik udziela odpowiedzi lub przekazuje zgłoszenie dalej.
5. Zakończenie rozmowy
Czy mogę jeszcze w czymś pomóc?
Dziękuję za kontakt i życzę miłego dnia!

Uwagi:
  • Jeśli klient nie przechodzi weryfikacji, należy poinformować go o braku możliwości udzielenia informacji.
  • W razie potrzeby eskalacji sprawy, zgłosić temat do przełożonego.

 


Powrót

Dodaj komentarz