Private post!
Powitanie klienta
Opublikowany:
2025-02-17 22:51
Ostatnia aktualizacja: 2025-02-17 22:51
ilość odwiedzin posta:
10
edytuj post
Ostatnia aktualizacja: 2025-02-17 22:51
Skrypt rozmowy z klientem
1. Powitanie
✅ Dzień dobry, z tej strony opiekun sprawy Ewelina Sztyber W czym mogę pomóc?
2. Pobranie danych klienta
✅ Czy mogę prosić o numer telefonu lub adres e-mail w celu odnalezienia Państwa zgłoszenia w systemie? – jeżeli klient jest naszym klientem. Jeżeli dzwoni dłużnik należy pobrać informacje kto jest wierzycielem i wyszukać wierzyciela.
➡️ Jeśli klient podaje numer telefonu lub e-mail, wyszukujemy go w systemie CRM.
3. Weryfikacja klienta
✅ Aby potwierdzić tożsamość, proszę podać:
4. Rozpoznanie problemu
✅ Dziękuję za weryfikację. W czym mogę pomóc?
➡️ Klient opisuje problem → pracownik udziela odpowiedzi lub przekazuje zgłoszenie dalej.
5. Zakończenie rozmowy
✅ Czy mogę jeszcze w czymś pomóc?
✅ Dziękuję za kontakt i życzę miłego dnia!
Uwagi:
1. Powitanie
✅ Dzień dobry, z tej strony opiekun sprawy Ewelina Sztyber W czym mogę pomóc?
2. Pobranie danych klienta
✅ Czy mogę prosić o numer telefonu lub adres e-mail w celu odnalezienia Państwa zgłoszenia w systemie? – jeżeli klient jest naszym klientem. Jeżeli dzwoni dłużnik należy pobrać informacje kto jest wierzycielem i wyszukać wierzyciela.
➡️ Jeśli klient podaje numer telefonu lub e-mail, wyszukujemy go w systemie CRM.
3. Weryfikacja klienta
✅ Aby potwierdzić tożsamość, proszę podać:
- Imię i nazwisko
- Adres zamieszkania
- Numer PESEL (jeśli klient jest osobą prywatną)
- Numer NIP (jeśli klient reprezentuje firmę)\
- Jeżeli firma to nazwa firmy
4. Rozpoznanie problemu
✅ Dziękuję za weryfikację. W czym mogę pomóc?
➡️ Klient opisuje problem → pracownik udziela odpowiedzi lub przekazuje zgłoszenie dalej.
5. Zakończenie rozmowy
✅ Czy mogę jeszcze w czymś pomóc?
✅ Dziękuję za kontakt i życzę miłego dnia!
Uwagi:
- Jeśli klient nie przechodzi weryfikacji, należy poinformować go o braku możliwości udzielenia informacji.
- W razie potrzeby eskalacji sprawy, zgłosić temat do przełożonego.
Powrót